Оплата

Варіанти оплати:

- готівковий розрахунок у касі Компанії;

- післяплата (оплата при отриманні товару у відділенні перевізника у вашому населеному пункті);

- розрахунок на картку Monobank;

- Розрахунок частинами від Monobank до 6 місяців

- Розрахунок за допомогою Приват24 на картку ПриватБанку.

- Купити в кредит без переплат за програмою Оплата Частинами. (Від 3 до 6 платежів залежно від моделі лодки).

- купити на виплат за програмою кредитування від Приватбанку.

1. Готівковий розрахунок (тільки Київ)

Оплата готівкою провадиться під час отримання товару. Оплата передається касиру (в офісі) або працівнику служби доставки нашої Компанії.

2. Післяплати

Кур'єрська служба доставки "Делівері" або "Нова Пошта" за погодженням з клієнтом. Оплата готівкою здійснюється на момент отримання замовлення на складі перевізника  "Делівері" або "Нова Пошта" у Вашому місті. Ви передаєте гроші співробітнику служби доставки та отримуєте замовлений товар та супровідну документацію. Ви можете оглянути вміст посилки перед оплатою. Термін доставки 1-2 дні з моменту відправлення.

3. Оплата на картку за допомогою Приват24

Система електронних платежів Приват24 є системою для розрахунків у режимі он-лайн, яка пов'язана з реальними картковими та віртуальними рахунками в банку ПриватБанк. Система має досить низькі тарифи на операції з переказу коштів і високу швидкість роботи. Приват24 дозволяє легко та зручно здійснювати оплату покупки.

Повернення товару при купівлі товару належним чином

Відповідно до норм Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право на обмін товару (човна) належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

У цьому випадку покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, або дорожчий – з доплатою.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачу разом із проданим товаром.

Повернення товару при придбанні товару неналежної якості    

Відповідно до норм Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленої гарантійної рядки недоліків споживач (покупець), в порядку та строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

  1. Пропорційного зменшення ціни;
  2. Безоплатного усунення недоліків у розумний рядок;
  3. Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

 

Важно

  • 05.03.2015

    Как правильно хранить надувную лодку зимой?

    Мы получаем немало звонков от наших покупателей с вопросами о хранении надувных лодок в зимний сезон. К примеру: «А как хранить лодку зимой, надутой или спущенной?» или: «А тальком нужно обрабатывать лодку?» и т.п. и т.д. Эта статья поможет разобраться с такими вопросами.